Doprava a platba
Doprava
Česká pošta - balík do ruky
- objednaný produkt je doručen prostřednictvím České pošty a jejich služby obchodní balík
- v případě, že jste si zvolili platební podmínky dobírkou, uhradíte částku kurýrovi České pošty, při předání zásilky
- v případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky.
- na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů
- prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
- Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinen vyčkat otevření zásilky.
- v případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamaci poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
- Pokud dojde k poškození zboží dopravcem, ihned mě kontaktujte na tel.: 737 014 183 Pokud to bude možné, za rozbité zboží pošlu nové nebo vrátím peníze zpět na účet.
Česká pošta - balík na poštu
- zásilka Vám nebude doručena do práce či domů, ale na vybranou pobočku České pošty (můžete vybrat z 2700 pošt)
- pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat doklad totožnosti a podací číslo zásilky nebo e-mailovou adresu či tel. číslo
- v okamžiku expedice zásilky jsou vám na e-mail doručeny informace vč. podacího čísla balíku
- v případě, že jste si zvolili platební podmínky dobírkou, uhradíte zboží při předání zásilky na vybrané poště
- prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pošty. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
- v případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamaci poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
- Pokud dojde k poškození zboží dopravcem, ihned mě kontaktujte na tel.: 737 014 183 Pokud to bude možné, za rozbité zboží pošlu nové nebo vrátím peníze zpět na účet.
Zboží posíláme jako křehké, je pečlivě zabaleno, obloženo polystyrénem nebo jinou výplní
v několika vrstvách kartonu.
Platební podmínky
V případě objednání zboží, které je skladem:
- Platba předem 100% kupní ceny – převodem na účet. Po odeslání objednávky obdrží kupující potvrzení o přijetí objednávky včetně informace o výši kupní ceny, číslo účtu a variabilní symbol platby. Zboží zaplatí kupující na bankovní účet prodávajícího před odesláním zboží. Tento způsob úhrady kupní ceny je považován za zálohovou platbu na kupní cenu. Momentem připsání platby na náš účet začíná plynout dodací lhůta 3-7 pracovních dnů.
- Platba na dobírku při převzetí zboží - podle zvolené dopravy (balík do ruky, nebo balík na poštu) uhradíte doplatek při převzetí zásilky doručovateli České pošty, případně při převzetí na určené poště dodání.
V případě keramiky na zakázku nebo portrétu na sklo:
- Záloha 50% z celkové kupní ceny - převodem na účet. Po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o přijetí objednávky včetně informace o výši kupní ceny, číslo účtu a variabilní symbol platby. Záloha se platí v momentu objednání zboží, nejpozději do 14 dnů od data odeslání objednávky. V případě, že neobdržíme Vaši platbu v tomto termínu, objednávka se považuje za zrušenou. Momentem připsání platby na náš účet začíná plynout dodací lhůta.
- V případě keramického výrobku na zakázku je nezbytná naše komunikace přes e-mail či telefon, ilustrační foto či skica představy. Dodací lhůta může být 3-5 týdnů - hlína musí dobře vyschnout - podle velikosti výrobku cca 14 dní, velké věci i 3 týdny. Pak se pálí cca 24 hod. v peci, glazuje a znovu pálí.
- Doplatek 50% kupní ceny – na dobírku. Podle zvolené dopravy (balík do ruky, nebo balík na poštu) uhradíte doplatek při převzetí zásilky doručovateli České pošty, případně při převzetí na určené poště dodání.
- U objednávky portrétu na sklo platba předem 100% kupní ceny – převodem na účet. V případě objednávky portrétu na sklo je nezbytná naše komunikace přes e-mail či telefon. Termín dodání si dohodneme po výběru a posouzení vámi zaslané fotografie, další náležitosti včetně informace o výši kupní ceny, číslo účtu a variabilní symbol platby. Zboží zaplatí kupující na bankovní účet prodávajícího před odesláním zboží. Tento způsob úhrady kupní ceny je považován za zálohovou platbu na kupní cenu. Náhled portrétu zašlu e-mailem a po vašem odsouhlasení odešlu.
Osobní převzetí
- již předem zaplacené zboží (bankovním převodem) je možné si osobně vyzvednout na adrese: Záříčí 32, 768 11 Chropyně
- osobní převzetí je možné pouze po předchozí domluvě - telefonicky nebo e-mailem